06 юли 2008

Начало?

Какво би наравил, ако имаш мноого време, малко неща за правене, лаптоп и неограничен безжичен интернет? Е, не знам за теб, но аз си направих блог. Спомням си преди време, когато спорех със Събев дали има смисъл от блог-а и му се дразнех когато всеки път като го попитах нещо и той ми казваше "Прочети ми блога". Е, вече и аз мога да казвам "Прочети ми блога" на всеки, които се интересува мен. Или пък не.. или мога да пиша глупости и да се чудя дали ще се намери някой достатъчно отегчен от живота, за да ги прочете. Или пък мога да пиша интересни неща и да се радвам, ако някой ги хареса. Или просто мога да пиша каквото ми дойде на акъла и ако някой иска - нека чете. Ако не, аз пак ще се чувствам добре, защото ще съм споделила мислите си..
Ами.. това е. Считам блогът за открит. Отваряйте шампанското!

1 коментар:

Unknown каза...

Поздравления! Първият ти коментатор и читател е на линия... Пиши интересно и редовно, помни, че всичко, което кажеш може да бъде използвано срещу теб и че имаш право да мълчиш... Яж сирене и се забавлявай!